PLAYGROUD

Ok, percaya atau tak, husna tak pernah g playground sehingga berumur 14 bulan (maksud sy yg betul2 ada tanah punya)...
kalau pergi pun selalu kat Mahkota Parade tu je...Selesai sambut bday ayah, ayah nak pergi tgk rumah...lepas tu, Aqeef nak main di playground....dia keep saying, "I WANT PLAYGROUND, MAMA LONG" ...
ok2 jom kita g playground ya...saya tak pernah bawak husna sebab takut dia kotor kena tanah atau dia demam sebab panas ...boleh gitu??? 

Sampai je, husna mula melinjang...tp awal2 saya da pesan dekat incik kanda, "kindly hold husna ...jangan sampai dia jatuh..." ok saya over protective...


1st benda yg husna main di playground....


husna tak bagi ayah pegang....saya da cuak....alahai husna~


ok, xnak main tu lg...husna nampak swing....terkedek2 dia lari, tak mau di dukung...ayo~


ok sekarang husna nak main slide pula....ayah kenala naik sama...xkn nak bagi husna naik sorang kan...


husna mula panjat sana sini....ayo~ Aqeef da biasa main....semua dia panjat~ gud boy!


ok now i want to play this one mama~


no no...dont disturb....mama please do not hold husna....i want 2 play... (agaknya 2 la yang husna cakap, sbb bl sy nak pegang dia, dia mula lari sana sini...huhu)


ok main slide lagi...incik kanda jadi mangsa sekali lagi....hihihih


da da, husna da xsabar nak main lain....


Husna!!!!!!saya sangat risau...ni 1st time husna di playground...thanks to Allah husna tak menangis bila di ajak balik....ok husna tak jatuh, tak demam, lain kali mama bawa lagi ya sayang...

~PAPAI~



Comments